CRM-platform voor lokale besturen: het lokale vrijwilligerswerk online beheren

Heel wat lokale besturen zijn op zoek naar een handige manier om hun vrijwilligersgegevens te managen en te monitoren over diensten heen. Ben je het beu om met die onoverzichtelijke Excel-bestanden te werken? Geen paniek, Assist en Het Vlaams Steunpunt Vrijwilligerswerk to the rescue… Samen met lokale besturen ontwikkelen we een handige crm-tool die je kan helpen om de gegevens van je vrijwilligers te beheren. Alweer een stap dichter bij een gecoördineerd (lokaal) vrijwilligersbeleid!

Deze zal gelanceerd worden in januari 2021. Benieuwd naar hoe het werkt, hoe het er uit ziet en wat je er allemaal mee kan doen? Stuur voor meer info een mailtje naar jan@vsvw.be.

Wat is Assist? Assist is een online CRM-platform voor lokale besturen, koepelverenigingen, federaties en lokale verenigingen, waarmee de gebruiker de volledige werking van haar/zijn organisatie of vereniging online kan beheren. Een eerste versie van Assist werd reeds in 1996 ontwikkeld vanuit het verenigingsleven. Doorheen de jaren is Assist uitgegroeid tot een ‘in-the-cloud’ CRM-totaaloplossing waarbij gebruiksvriendelijkheid en eenvoud centraal staan. Bij de verdere ontwikkeling van het platform wordt steeds vertrokken vanuit de specifieke noden die elke organisatie of vereniging heeft wat betreft CRM, administratie en boekhouding, en dit in nauw overleg met de eindgebruiker die Assist ook effectief dagelijks gebruikt.